dimarts, de novembre 06, 2007

No us perdeu el blog del MANU!!!

Aquests articles són els que més m’agraden, m’omplen d’il·lusió i d’una immensa alegria poder recomanar blogs de persones que m’aprecio. No es tracta de cercar entre la xarxa blogs interessants que n’hi ha moltíssims sinó que prefereixo donar un toc personal a aquesta recomanació.

Recordo que aviat farà un any, que el diputat vendrellenc a Madrid, Ernest Benito em donava una gran notícia quan em comunicava que s’havia decidit a formar part de l’entramat dels blogs. A través del seu espai personal podem conèixer de primera mà les seves reflexions personals i polítiques de l’activitat parlamentaria.

Precisament, fa un parell de setmanes un altre vendrellenc, el Manu Hernández em comentava que estava ultimant els darrers detalls per obrir un espai personal a la xarxa. De nou una molt bona notícia i ara que ja ha engegat l’activitat al seu blog no volia deixar passar l’oportunitat de recomanar el seu blog a totes les persones que desitgin conèixer les opinions i les reflexions d’un jove vendrellenc. No està de més citar la seva passió política amb una extensa carrera política, fins la passada legislatura regidor d’Esports, Infància i Joventut de l’Ajuntament del Vendrell. Actualment, continua sent regidor del PSC però en aquesta legislatura a l’oposició i destacar que també és conseller comarcal del Baix Penedès.

Ell té moltes coses interessants per explicar-nos... jo de vosaltres no me les perdria i és per aquest motiu que des d’aquest espai recomano a totes les persones que de tant en tant treieu el cap pel meu blog que no deixeu escapar l’oportunitat de fer una visita al blog del Manu .