dissabte, de gener 06, 2007

5 coses que no sabeu de mi

El meme que m’acaba d’arribar a les mans és tracta d’un regal de reis encobert per un doble motiu. En primer lloc, l’he rebut avui dia 6 de gener i de retruc em sembla que és una bona manera de donar a conèixer una mica més aquells aspectes que en el dia a dia passen més desapercebuts o per pudor no s’acostumen a explicar.

El repte en aquesta ocasió consisteix en citar cinc coses que no sabeu de mi, a simple vista se’m fa difícil però només pensant una mica sobre aquesta qüestió ràpidament em venen al cap.

1. Em costa moltíssim llevar-me, no us ho podeu arribar a imaginar, desitjo aprofitar fins el darrer instant. El despertador em sona una bona estona abans i així puc estar dins el llit voltant i voltant fins que arriba el crític moment de llevar-me. Ara fins que no passa una horeta d’ençà que he posat els peus a terra per primera vegada no sóc jo mateixa, estic d’un mal humor insuportable. Aquesta actitud només la poden apreciar les persones més properes a mi perquè afortunadament de camí cap a la universitat amb la companyia de la radio l’efecte matinal es va diluint i quan arribo a classe ningú aprecia res de res. De totes maneres si voleu un consell, a primera hora més val que no em digueu res deixeu-ho per mig matí.

2. L’escriptura perfecte sense faltes d’ortografia no existeix, en sóc conscient. Tots en un moment o altre se’ns escapen algunes faltes però he de deixar palesa la meva irritabilitat quan llegeixo un text en el qual a cada línia podem trobar-ne alguna, us puc assegurar que en aquests casos se’m passen les ganes de seguir llegint.

3. Aquells que em coneixeu una mica o heu seguit de manera regular els escrits que vaig publicant en el blog haureu constatat la distància abismal que existeix entre la religió i jo mateixa, no està de més recalcar de nou el meu màxim respecte vers tots els cultes religiosos. Sense més preàmbuls, allò que no coneixeu és que durant sis o set anys, he perdut el compte, vaig anar a una escola catòlica. Un passat del qual no me’n penedeixo però he de reconèixer que els meus millors records els guardo de l’escola pública.

4. Moltes persones destaquen la seriositat i el rigor que a simple vista puc demostrar però us puc ben assegurar que aquesta impressió s’ha de complementar amb una altra versió que acostuma a passar més desapercebuda. Quan és el moment de fer festa i divertir-se sóc la primera, una bona mostra són les nombroses hores que he passat aquests dies de festa cantant amb el SingStar de la Play Station, per aquells que no coneixeu en que consisteix, no es res més que un tradicional karaoke.

5. Si començava parlant-vos del matí, ara conclouré el meu escrit citant-vos la nit. És en aquest moment del dia en el qual sóc més productiva, aprofito tots els instants i sense adonar-me’n em passa el temps volant. Mai tinc son, i tot i que més aviat de la una de la matinada no vaig mai a dormir, a vegades les agulles del rellotge passen de llarg de l’esmentada hora i aleshores no em queda altra alternativa que obligar-me a anar a dormir perquè el descans és irrenuncible per poder seguir amb un gran activisme l’endemà. A més una de les darreres coses que faig abans de posar-me dins el llit és visitar un parell de pàgines web relacionades amb el món de la informació per conèixer les darreres novetats, així vaig a dormir informada.

Ara que ja em coneixeu una mica més, passo el meme a l’Ernest Benito, al Joan Margall, la Núria Segú i La Utopía , perquè tots ells ens expliquin quelcom.

3 Comments:

At 11:18 a. m., Blogger Joan Margall said...

Hola Laia,
Molt interessants aquests 5 punts. Una petita cosa: si el meme me l'envies a mi, em dic Joan Margall (sense la "a" del mig) i l'adreça és joanmargall.blogspot.com . Avisa'm si ho és que el compliré. Ai! Aquesta ortografia... .

 
At 12:51 a. m., Blogger Laia Gomis said...

En primer lloc, Joan t’he de demanar disculpes perquè a través de la lectura ràpida estava completament convençuda que el teu cognom era Maragall, hagués posat la mà al foc i en aquesta ocasió m’hagués cremat. De tant en tant, aquests detalls demostren que hem de parar més atenció perquè sinó tenen lloc errors d’aquesta índole. De totes maneres t’agraeixo el comentari ja que com jo mateixa no he pogut captar l’error gràcies al teu comentari me n’he adonat. De totes maneres, malgrat l’error tècnic el meme anava a dirigit a tu, Joan Margall!

 
At 2:03 a. m., Blogger La utopía said...

Ok ara que acabo d'arrivar de marxa em possaré (mai se si és amb una s o dues...) a escriure cinc cosetes sobre mi.
Per cert sàpigues que trobo a faltar algun comentari teu.
Salut

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home