divendres, de desembre 15, 2006

Meme pendent


He de reconèixer que quan em va arribar el meme de la mà del Jordi Pedret, em va fer molta il·lusió per un doble motiu. Aquest era el primer meme que rebia i a més no suposa cap descobriment afirmar que sóc una seguidora habitual de l'espai virtual del Jordi i em va sorprendre que se'n recordés del blog d'una jove vendrellenca. He de confessar que darrerament, no puc llegir amb la tranquil·litat i la calma necessàries per analitzar detingudament totes les reflexions que s’hi poden trobar en l’interessant espai.

La feina aquests dies em persegueix i m’he de conformar en llegir ràpidament els blogs que visito amb més freqüència perquè com les actualitzacions són constants no vull quedar al marge de les darreres novetats informatives així com també els comentaris, opinions i percepcions que tots ells ofereixen a la xarxa.

Sense més preàmbuls, responc el meme que consisteix en escriure la cinquena línia de la pàgina 123 d’un llibre que tingui sobre la taula. La decisió no ha estat gens difícil perquè tot i que tinc la taula plena de llibres, entre tots ells en tinc un que resta obert perquè precisament el proper dijous 21 de desembre tinc un examen sobre el llibre “Soberanía dual y constitución integradora”, escrit conjuntament per Manuel Ballbé i Roser Martínez.

La línia cinquena de la pàgina 123 es troba emarcada dins el capítol que explica la composició dual de l’exèrcit dels Estats Units i exposa el següent:

Garrison intentó forzar este modelo federal y excluyente con los estados e informó al presidente Wilson para que lo propusiera al Congreso en diciembre de 1915”

Sóc conscient que he trigat molt en contestar el meme i com he pogut apreciar aquells blogs que visito amb més freqüència ja s’han fet ressò d’aquesta pràctica i la gran majoria d’ells l’han contestat. Per no ser repetitiva i cançonera, no els passaré de nou la meme perquè en aquesta ocasió he arribat tard i ja m’han passat per davant però en properes ocasions em comprometo en ser pionera!