diumenge, de febrer 26, 2006

Una imatge val més que mil paraules...

Abans d'anar a dormir tinc el costum d'obrir el meu correu electrònic i curiosament m'he trobat amb una imatge. Quan l'he vist, no he dubtat en penjar-la en aquest blog. No cal especificar qui són els protagonistes ja que són ben coneguts però el que si m'agradaria esmentar és la "brillant" frase que Ana Botella, actual regidora de l'Ajuntament de Madrid, ha pronunciat quan els micròfons de Tele Madrid l'han anat a buscar. "Estamos en contra de la política terrorista de Zapatero", aquesta ha estat la seva gran aportació a la manifestació d'avui, després de les pomes i les peres ningú esperava menys de la seva intervenció. No obstant, penso que en comptes de parlar de la política terrorista fet que no té cap sentit ja que el president del govern no duu a terme cap política terrorista, segurament ella voldria dir política antiterrorista. Tanmateix, aquestes alçades ja estem acostumats a interpretar discursos i aquestes errades no sorprenen a ningú, no fa massa temps Esperança Aguirre també es va confondre emprant el terme nacional quan suposadament volia dir regional...

2 Comments:

At 1:02 a. m., Blogger Pedro said...

Por sus links les conoceréis!
No et sembla que s'et veu una mica el plumero recomanant només en els links els que són de la teva corda?

 
At 2:09 a. m., Blogger Laia Gomis said...

Crec que tinc plena llibertat de posar aquells links que consideri oportunts en el meu blog. Vull recordar-te que no et trobes en una pàgina institucional sinó més aviat en un blog personal d'una ciutadana.

Si creus que se'm veu el plumero perquè entre els meus links hi puguis trobar la pagina web del congrés, de la generalitat, de l'ajuntament del meu poble, del país, del periódico i de la ser... entre d'altres no hi tinc res a dir al respecte. El meu objectiu és emprar el meu blog per exposar les meves opinions i percepcions personals, repeteixo, les meves opinions i percepcions personals sobre les diverses notícies d'actualitat.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home